Search This Blog

HOME

Sunday, June 16, 2013

Justin Bieber Kantoi Lagi.



Kalau dah namanya undang-undang, ia harus dipatuhi tidak kiralah jawatan atau status malah populariti juga tidak dapat membeli harga sebuah undang-undang. Itulah yang terjadi kepada bintang remaja sensasi Justin Bieber yang belum melepasi umur untuk bergelar dewasa.

Dia yang baru sahaja memasuki usia 19 tahun tersebut telah dihalau keluar daripada kelab malam, Lure yang merupakan lokasi paling hip di Los Angeles. Insiden ini berlaku kerana had umur untuk memasuki kelab itu adalah 21 tahun.

Sebuah parti diadakan disitu dan mempunyai ramai undangan daripada selebriti dan Justin Bieber adalah salah seorang daripadanya. Antara jemputan lain adalah Christina Milian, Reggie Bush dan Quincy Jones.

Namun sebelum itu ada sumber mengatakan bahawa wakil daripada peminat Justin telah memberitahu pihak kelab bahawa dia akan hadir dan mereka telah menjelaskan mengenai peraturan yang perlu dipatuhi.

Kerana tidak menghiraukan amaran tersebut, khabarnya Justin telah mencuba nasib dan menyelinap masuk daripada pintu belakang. Setelah berjaya memasuki ke dalam kelab itu, bintang pop itu akhirnya 'kantoi' jua kerana disapa rapper yang ketika itu memegang mikrofon dan menyebut namanya.

Dia yang ketika itu berada diatas podium telah disebut oleh rapper tersebut dan ianya telah menarik perhatian sekuriti yang mendengar. lalu, mereka telah mengarahkan bintang pujaan dunia itu keluar diiringi pegawai sekuriti.

Dengan rasa dan perasaan yang sangat malu, Justin Bieber yang harus menunggu dua tahun lagi untuk mendapat 'lesen' masuk ke kelab malam itu berlalu pergi tanpa sebarang aksi tidak puas hati dan sebagainya.


No comments:

Post a Comment