Search This Blog

HOME

Sunday, July 14, 2013

Pelakon Bollywood, Salman Khan Dengan Pelakon Romania Iulia Vantur Ni Ada Apa-Apake?.

Salman Khan dan Iulia Vantur

Ada yang mengatakan bahawa pelakon kacak ini telah membawa 'kekasihnya barunya' Iulia Vantur tinggal bersama-sama keluarganya dan ada cerita terbaru mengatakan beliau telah mendapatkan sebuah appartment untuk ‘kekasihnya’ itu di Jalan Carter di Bandra yang juga berdekatan dengan kediamannya.

Yang kacak dan yang comel
Kediaman rasmi pelakon kacak ini ialah di Galaxy Heights yang sedang diubah suai.

Iulia Vantur yang telah dilahirkan pada 24 July 1980 di Iasi, Romania seorang yang terkenal di television Romania dan diantara pelakon utama.

Pernah mempunyai perhubungan yang lama dan serius dengan pelakon Katrina Kaif
Pelakon dan penyampai television yang mempunyai kelulusan undang-undang ini telah menjadi penyampai dan model semasa berusia 15 tahun dan semasa berusia 19 tahun telah menyertai Stesen Television Europa Nova sebagai penyampai.

Adengan lakonan bersama Aishwarya Rai didalam filem Hum Dil De Chuke Sanam
Kedua-dua pelakon ini menjalani penggambaran di Hyderabad untuk filem mereka berjudul Mental.

Apabila ditanya, Salman Khan berkata “Dia bertemu dengan beribu orang semasa dia sedang berlakon atau pergi kesesuatu tempat, gadis yang dikatakan itu hanyalah kawan, tidak ada yang serius tentang itu, katanya.”

Mereka yang pernah dikaitkan dengan Salman Khan
Salman Khan memang diketahui pernah menjalin perhubungan yang lama dan serius dengan pelakon Bollywood Katrina Kaif dan berpisah pada tahun 2010.

Beliau juga pernah berpasangan dengan Aishwarya Rai didalam filem Hum Dil De Chuke Sanam dan pernah juga dikaitkan dengan Sangeeta Bijlani dan Somy Ali.

Kalau dah hensem sapa aje minat.............

Sumber 

No comments:

Post a Comment