Search This Blog

HOME

Wednesday, March 26, 2014

Kisah anak muda bernama Abd. Latib Norjam yang bermulut celupar.

Kesian budak ni.........

Wahai anak muda yang bernama Latib..........
Nanti rakyat Malaysia panggil kamu bodoh kamu marah.......
Nanti rakyat Malaysia panggil kamu bangang kamu marah........
Nanti rakyat Malaysia panggil kamu manusia takde hati perut kamu marah...........
Nanti rakyat Malaysia panggil kamu manusia bangsat kamu marah...........
Nanti rakyat Malaysia panggil kamu manusia kurang cerdik kamu marah...........

Tapi memang benar jika dilihat dari air muka kamu, kamu ni memang kurang cerdik,
Tapi memang benar jika dilihat dari air muka kamu, kamu ni memang manusia bangsat,
Tapi memang benar jika dilihat dari air muka kamu, kamu ni memang manusia takde hati perut,
Tapi memang benar jika dilihat dari air muka kamu, kamu ni memang manusia bangang,
Tapi memang benar jika dilihat dari air muka kamu, kamu ni memang manusia bodoh..........

Semasa rakyat Malaysia sedang bersedih kehilangan MH370 bersama penumpang dan anak-anak kapal engkau bersikap seperti manusia yang sudah hilang akal.

Berat tuduhan ni..........
Wahai anak muda Abd Latif Norjam anda ni memang pelik, tahukah anda, anda sudah menuduh seorang Perdana Menteri telah melakukan satu PEMBUNUHAN yang amat kejam, berat tuduhan tu, bayangkan jika ada yang membuat laporan Polis, anda sedang duduk diatas bara api yang sedang menyala untuk membakar tubuh anda disebabkan keceluparan mulut anda.

Pada masa itu agaknya siapa yang akan membantu anda untuk menyediakan wang jaminan?, sebab tuduhan ini amat berat sekali dari segi undang-undang, adakah pihak pakatan rakyat yang mempunyai peguam yang dikatakan tersohor akan membantu anda?, saya rasa tidak sebab peguam mereka yang dikatakan tersohorpun berada didalam keadaan terumbang ambing untuk menyelamatkan diri dari tuduhan menghina Sultan Perak, mereka mempunyai banyak masalah untuk diselesaikan, dan siapa anda dimata mereka????????, kalau mereka nak tolongpun bukan tolong kosong.

Anda kena cepat2 cari peguam..........
Sayang anak muda seperti anda sudah hilang pertimbangan didalam berpolitik, anda belum layak untuk berpolitik jika cara politik anda seperti ini, belajarlah lagi, sebelum membandingkan diri kita dengan orang lain, cari siapa diri kita sebenarnya.

Malang sekali apabila nak berseronok untuk mengutuk orang lain, anda telah terjerat dengan keseronokkan anda sendiri, mungkin pihak polis akan cuba mengesan anda selepas ini, menyerah sahaja lebih baik dan katakan alasan yang paling klise yang selalu digunakan oleh orang macam anda, “saya tak tahu, account saya di hack” itu jawapan yang paling senang atau anda mungkin ada maklumat bahawa PM memang benar terlibat?. Jawab ajelah yer kat polis nanti, tapi ingat polis bukan bodoh.

No comments:

Post a Comment