Search This Blog

HOME

Wednesday, March 26, 2014

MH370 - Terima kasih Umat Islam Malaysia kepada saudara Jerome Wong CJ yang berhati mulia.

Terima kasih saudara Jerome Wong CJ
Bukan semua mereka yang berada di Malaysia bencikan orang Melayu yang beragama Islam, saya percaya ramai yang berhati mulia dan mungkin lebih baik dari Melayu itu sendiri.

Mereka faham apa yang berlaku terhadap MH370, tidak semua mereka ini rasis kecuali yang terlalu taksub dengan parti politik yang bersikap rasis di negara ini yang suka melaga-lagakan diantara Bangsa Melayu dan Bangsa Cina.

Apabila berlaku kejadian yang tidak diingini terhadap MH370, rakyat Malaysia bersatu hati tidak kira agama dan bangsa telah mendoakan MH370 tetapi tidak kepada manusia yang berada didalam CNN dan Fox News yang mempunyai hati dan perasaan yang kerjanya hanya untuk memusnahkan Agama Islam di dunia. 

Mereka yang berada dikedua-dua agensi media ini dan juga kebanyakkan media asing sebenarnya orang-orang yang bijak tetapi kebijakan mereka telah disaluti dengan otak syaitan, hati dan darah didalam tubuh mereka juga telah bercampur aduk dengan darah syaitan sebab itu mereka bertindak begitu.

Mungkin kita sudah lupa satu ketika dahulu semasa World Trade Centre hancur menyembah bumi pihak CNN telah menyiarkan satu video menunjukkan rakyat Palestin sedang bersuka ria apabila mendapat tahu WTC telah hancur, tetapi apa yang berlaku sebenarnya video tersebut didapati palsu dan rakaman didalam video tersebut telah lama berlaku didalam satu majlis sebelum kejadian WTC dirempuh kapalterbang.

Apa tujuan sebenar mereka menyiarkan video tersebut?, sudah tentu untuk melaga-lagakan dan membuatkan rakyat Amerika termasuk presidennya membenci orang Islam sehingga kini.

Kepada saudara Jerome Wong CJ, admin tidak mengenali saudara, tetapi admin ingin mengucapkan jutaan terima kasih kerana membela umat Islam di negara ini, anda sungguh berhati mulia. Admin berdoa agar anda sihat sejahtera sekeluarga dan dimurahkan rezeki.

No comments:

Post a Comment