Search This Blog

HOME

Tuesday, May 21, 2013

Zalimnya Kakitangan Air Asia di Vietnam - Derita Ibu Berakhir Dengan Bantuan MAS.



KUALA LUMPUR - Kisah seorang ibu malang yang tidak dibenarkan menaiki pesawat Air Asia   untuk pulang ke Malaysia kerana anaknya disyaki demam campak berakhir apabila Syarikat Penerbangan Malaysia (MAS) telah mengambil tindakan yang sangat-sangat berhati perut apabila membawa mereka kembali ketanah air.

duit hasil kutipan derma kilat rakyat Malaysia semasa di airport
Malaysian Airlines System Bhd. (MAS) menjelaskan bahawa pihaknya telah membawa pulang Izan Suhaila Mohd. Ali dan bayinya, Maryam Sofea Mohd. Reza dari Vietnam ke Malaysia setelah mendapati bayi itu sihat dan boleh menaiki pesawat.

inilah kakitangan Air Asia yang tidak berhati perut......... 
Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan MAS, Ahmad Jauhari Yahya dalam satu kenyataan semalam menjelaskan, pihaknya telah membawa Maryam Sofea, 14 bulan, ke sebuah klinik tempatan pada hari Ahad lalu dan bayi itu disahkan sihat.


Tengoklah betapa biadapnya komen anak buah Tony Fernandez yang bernama Her Unglaubliche
Jelasnya, bayi berkenaan sudah sembuh dan parut di badan bayi tersebut hanyalah kuping kering serta tidak berisiko untuk menjangkiti orang lain.

"Sehubungan itu, kakitangan kami telah mengambil segala langkah yang perlu bagi membantu ibu dan anak berkenaan untuk pulang ke tanah air menerusi penerbangan MH759 yang berlepas dari Bandar Ho Chin Minh pada pukul 4.40 petang kelmarin (Ahad)," katanya.

Syarikat penerbangan seperti inike yang perlu kita sokong, yang langsung tidak berhati perut, bayangkan jika pelancong asing yang mengalami masalah seperti itu, adakah mereka di Air Asia akan melayan mereka seperti apa yang dialami oleh ibu malang ini, saya rasa sudah tentu tidak.

1 comment:

  1. ini bukan manusia binatang ni kompom dlm flight nnt dia yg bwk penyakit lak...tony buang kerja terus...

    ReplyDelete