Search This Blog

HOME

Wednesday, February 19, 2014

Media India kutuk Abishek Bachchan dan Aishwarya Rai macam 'The Beauty And The Beast'.


Betulke pasangan ini macam 'The Beauty And The Beast'

Aktor Abhishek Bachchan mengakui dia dan isterinya, Aishwarya Rai sering digelar seperti 'The Beauty And The Beast' (Si cantik dan yang hodoh) oleh media-media tempatan India.

Bagaimanapun Abhishek berkata, dia sudah lali dengan gelaran itu kerana mengakui isterinya terlalu cantik berbanding dirinya, seorang lelaki yang tidak punya rupa.

"Saya percaya Aishwarya adalah untukku dan saya adalah untuknya. Saya tidak pernah berlawan dengan sesiapa untuk mendapatkan hatinya dan dia juga berkahwin dengan saya bukan kerana saya berlatarbelakangkan nama keluarga Bachchan.

Ramai jantan-jantan yang tergila-gilakan  Aishwarya Rai
"Jadi apabila orang menyamakan saya dan Aishwarya seperti 'Beauty And The Beast', tidak mengapa, saya menerimanya dengan hati terbuka. Bagi saya kami sudah ditakdirkan untuk bersama," katanya kepada portal OneIndia.

Tambah Abhishek, meskipun Aishwarya digelar sebagai wanita paling cantik di dunia, namun dia tetap mempercayai isterinya itu walaupun mahu dipikat ramai lelaki.

Sumber

No comments:

Post a Comment