Search This Blog

HOME

Saturday, October 12, 2013

Subhanallah, Ini Agama Apa Yang Mereka Anuti Ni?. (Video)


Patutkah mereka ini dihukum bunuh kerana menghina agama?....... apa nak jadi dengan manusia songsang ini, semuga Allah S.W.T. memberikan petunjuk kepada mereka samada yang azab atau yang baik. Saksikan video ini untuk pedoman agar saudara semua tidak terpengaruh dengan amalan kurafat ini. Nauzubillah min zalik, mintak dijauhkan umat Muhammad daripada terpesong seperti ini.



Dingatkan sekali lagi agar saudara-saudaraku semua berhati-hati apabila ingin mendalami agama Islam, pastikan atau buatlah penyelidikan terlebih dahulu latarbelakang dengan siapa yang kita ingin belajar agama kerana dinegara kita pelbagai ajaran sesat sedang berkembang dan sangat menakutkan.

Didalam Surah An-Nissa ayat 48, Sesungguhnya Allah tidak akan mengampunkan dosa syirik mempersekutukanNya (dengan sesuatu apajua), dan akan mengampunkan dosa yang lain dari itu bagi sesiapa yang dikehendakiNya (menurut aturan SyariatNya). Dan sesiapa yang mempersekutukan Allah (dengan sesuatu yang lain), maka sesungguhnya ia telah melakukan dosa yang besar.

No comments:

Post a Comment