Search This Blog

HOME

Saturday, October 26, 2013

Subhanallah.....Kisah Benar Nenek Buta Boleh Melihat Semula Setelah Berdoa Di Masjidil Haram.



Fatimah Al Malhi

Seorang nenek yang berasal dari Sudan yang buta hampir tujuh tahun lalu dapat melihat semula dunia beberapa setelah berdoa di Masjidil Haram.

Fatimah Al Malhi berbagai cara telah dilakukannya untuk mengubati matanya yang buta tetapi kesemua usahanya gagal, walaubagaimanapun belia tidak patah semangat.

“Saya berharap akan mampu melihat semula apabila saya berkunjung ke Masjidil Haram dan berdoa kepada Allah S.W.T. supaya menyembuhkan saya”, katanya kepada akhbar harian Arab Saudi.

“Saya sedang duduk disatu sudut di Masjidil Haram ketika tiba-tiba kegelapan dibersihkan dari mata saya dan saya mulai melihat. Saya tidak percaya apa yang terjadi pada saya. Saya kemudian melihat anak saya untuk pertama kalinya dalam tujuh tahun dan sekarang saya boleh bergerak tanpa bantuan dari mereka.”

Kuasa Allah S.W.T. tidak ada sesiapa yang boleh menidakkannya.  

No comments:

Post a Comment