Search This Blog

HOME

Thursday, December 26, 2013

Padanlah ramai gadis dari negara China datang ke Malaysia jadi pelacur........... nak tahu sebabnya?.


Sebagai negara dengan jumlah penduduk teramai di dunia, maka persaingan untuk mendapatkan tenaga kerja di China amat sukar sekali, lebih-lebih lagi kepada mereka yang pemalas.

Di negara China walaupun anda berpelajaran tinggi atau mempunyai wajah yang cantik menawan jangan harap senang-senang boleh dapat kerja yang layak untuk anda.

Anda jangan terkejut jika melancong ke negara tersebut terutama jika anda melawat ke Nanjing anda akan nampak beberapa orang yang sedang mencari rezeki dengan memungut sampah di tong-tong sampah atau dibelakang permis perniagaan, suasana ini mungkin tidak pelik kerana dimana-mana jua diseluruh dunia perkara ini akan berlaku, tetapi apa yang peliknya kalau anda bernasib baik anda akan melihat ada gadis-gadis yang boleh dianggap cantik............ memang cantikpun!!! Sedang memungut sampah.

Kalau kat negara kita mungkin senang-senang dia boleh dapat kerja, apatah lagi kerja yang ‘kotor’ dah tentu lumayan gajinya.

Didalam gambar dibawah kelihatan seorang gadis yang cantik di Nanjing sedang menyusun plastik sampah mungkin untuk dijual, dia terpaksa membuat kerja memungut sampah walaupun dia mempunyai kelulusan menengah atas...........

amoi ni kalau kat Malaysia boleh dibuat bini............

Sumber

No comments:

Post a Comment